THIS BLOG IS UNDER RENOVATION!

Bahasa Komputer

Si suami, seorang Software Engineer baru pulang lewat malam dari kerja,

Suami: Assalamualaikum, saya 'Logged in'.

Isteri: Awak ada bawa ole-ole yang saya pesan?

Suami: 'Bad command or filename'.

Isteri: Tapi saya dah pesan dari pagi tadi lagi.

Suami: 'Errorneous syntax'. 'Abort?'

Isteri: Macam mana dengan barang yang lain?

Suami: 'Variable not found'.

Isteri: Kalau macam tu bagi kad kredit awak. Biar saya beli sendiri lain kali.

Suami: 'Sharing Violation'. 'Access denied'.

Isteri: Bagaimana dengan gaji awak?

Suami: 'File in use'. 'Try later'.

Isteri: Banyak kali saya pesan barang awak asyik lupa je. Awak sibuk sangat dengan kerja awak tu. Apa yang awak ingat dalam kepala awak tu? Awak tak sayang saya ke?

Suami: 'Too many parameters'.

Isteri: Apa kedudukan saya pada awak?

Suami: 'Unknown Virus'.

Isteri: Nampaknya saya buat kesalahan besar bila kahwin dengan awak ni.

Suami: 'Data type mismatch'.

Isteri: Awak laki tak guna.

Suami: 'Default'.

12 kata-kata hikmah:

intel_Inside said...

testing.. testing..

serunaiklang_91 said...

ok..dah boleh...
pasal post ni...
no comment..hahah

intel_Inside said...

testing.. testing lg skali..

intel_Inside said...

@serunaiklang_91
aku blh je ni..

serunaiklang_91 said...

boleh gak...
tapi tkn reply....

serunaiklang_91 said...
This comment has been removed by the author.
serunaiklang_91 said...

wah..lagu baru!!

sedap daa~~~

lagu plik dulu tu mana..?
huhu..
jgn marah=)

intel_Inside said...

@serunaiklang_91
Lagu pelik?
Aku ltak lgu ni jap je sbb lgu tu hilg kn intrnt. Ingt nk ltak balek. Pelik ke? Aish, nk ltak gak.

serunaiklang_91 said...

lawa ah cursor ni...

jelesjelesjeles......

hahaha....

mana dapat daa~~

intel_Inside said...

@serunaiklang_91
hehe..
lawa ke? jeles ke?
ni aku curi mse blogwalking.
nk ke? puji la lg. haha.
kalo nk pun aku x blh tuls kt cni la.
Your HTML cannot be accepted: Tag is not allowed

c's said...

dh lme x singgah sini..~ bes cte~!

AlesyaHana said...

kelakar ler post awk ni...sy nak curi ler nak letak kat blog sy...hehe