THIS BLOG IS UNDER RENOVATION!

Personality Test-6

SOALAN:

Cuaca cerah amat sesuai untuk mengadakan aktiviti luar rumah. Bayangkan anda dan kawan anda bersiar-siar di dalam hutan rimba. Tiba-tiba anda semua mendapati sebuah bangunan yang tersembunyi. Melalui ilusi anda, apakah bangunan itu?

A. Rumah Kayu

B. Rumah Banglo

C. Istana

D. Kota Istana


*************************************************************************************


A. - Anda adalah seorang penyabar. Anda boleh bersabar dengan banyak perkara atau perkara yang orang lain tidak boleh bersabar. Anda mengharapkan keamanan dan kedamaian dalam semua aspek. Oleh itu, anda adalah seorang yang amat sempurna.

B. - Anda seorang yang tidak mempunyai cita-cita atau impian. Boleh dikatakan anda tidak mempunyai sebarang niat. Walaupun prihatin terhadap apa yang berlaku di sekeliling anda, namun anda berkelakuan biasa saja. Anda tiada sebarang masalah kerana mengekalkan hati yang tenang.

C. - Anda adalah seorang yang amat prihatin dan teliti. Anda dapat melaksanakan tugas atau perkara dengan memuaskan. Walaupun bukannya pakar, namun anda dapat menguruskan perhubungan sesama manusia.

D. - Anda boleh dikatakan pehandal dalam generasi ini. Anda mempunyai daya pemerhatian yang tajam malah dapat mendalami isi hati orang lain. Anda yang menguasai dan mengawal keadaan. Oleh itu, anda selalu bermegah dengan diri sendiri.

0 kata-kata hikmah: