THIS BLOG IS UNDER RENOVATION!

Rahsia Topup Tahan Lama


Resource: unknown

Org kata pakai line lagi save dr prepaid..tapi korang mesti terperanjat dengan apa yang bakal aku ceritakan ni..
top-pup RM 10 tapi boleh tahan sampai 1 bulan tak kira lah kalau korang bergayut berapa lama sekalipun, hantar berapa juta sms sekalipun..

Mungkin rezeki aku di hari itu, jumpalah makcik bau2 bacang dengan aku, dia ajar bagaimana nak crossing account, sebab dia kerja kat bahagian System Development Telecom.

Kekadag aku tolong juga memember terdekat topup, tapi ambil untung sikit je la..

Ok, secara simplenya aku terangkan kat korang, tapi INGAT jangan BUAT lebih DR 3 KALI untuk 1 nombor, sebab system akan auto detect & batalkan no korang.

Timing nya, korang boleh topup pertengahan hujung bulan between 25 hb keatas dalam pukul 3am keatas.
Sebab dalam tempoh ni, system akan diselenggara, so ada loopholes. Kena try&error.

1)beli topup RM 10...gesek & ready.
2)korang taip *1#, then send to 09901
3)tunggu reply, kat skrin akan keluar satu serial number 6 digit, korang salin tau.
4)lepas itu korang taip masuk kan 6 digit tadi, send 09902
5)lepas itu diorag akan reply "insert your topup num", so korang taip 14 digit topup number yang korang beli then send to 09903
6)tak lama lepas itu mereka akan reply ;

>> "tengkorak kau berjambul.. ingat ni company opah kau yang punya? Masuk toilet pun kena bayar 20sen, ni kau nak topup 10 ringgit nak pakai seumur hidup pula!! Banyak cantik muka kau."



..dahlah,penat pula menipu ini.

Pergi sambung buat kerja korang.

Salam maju jaya.

0 kata-kata hikmah: